Misja 3

1. Włączamy misje i naciskamy "START MISSION"


2. Zaczynamy od rozmowy z nowym agentem, naciskamy 1 zdanie. (1 linijka)


3. Powtarzamy punkt 2, aż do 5 zdania.


4. Otwieramy drzwi z napisem "OFFICE".


5. Po załadowaniu pokoju "OFFICE" szukamy kanapy.


6. Pod kanapom znajdziemy spinacz i dyskietkę.


7. Spinacz i dyskietkę wkładamy do ekwipunku.


8. Szukamy komputera.


9. Wkładamy dyskietkę do komputera.


10. Włączamy komputer.


11. Wchodzimy w folder "My files".


12. Wchodzimy w plik "Combination_Number"


13. Teraz ukaże nam się kod który za każdym razem jest inny, najlepiej zapisać go na kartce lub w notatniku. Tłumaczenie: N - góra (/), E - prawo (>), S - dół (/), W - lewo. (<)


14. Wyłączamy komputer i schodzimy na dół.


15. Idziemy do sejfu.


16. Wpisujemy kod do sejfu. (patrz na punkt 11)


17. Wchodzimy do sejfu i naciskamy na pieniądze na suficie.


18. 2 razy naciskamy i zdanie.


19. W tej chwili dzwoni Agent G z komórki i prosi żebyśmy się zjawili w HQ. Odbieramy komórkę.


20. Po rozmowie naciskamy w komórce przycisk "Visit HQ".


21. Klikamy na Garego i naciskamy 1 zdanie.


22. Klikamy na monitor.


23. Wracamy i naciskamy 3x pierwsze zdanie.


24. W HQ szukamy latarki/noktowizor i dodajemy ją/go do ekwipunku.


25. W szufladzie Garego znajdziemy 6 kluczy, bierzemy ten w lewym, górnym rogu szuflady i wkładamy go do ekwipunku.


26. Idziemy do gift shopu, do góry i szukamy drzwi z napisem "To foof". Po znalezieniu drzwi otwieramy je kluczem.


27. Wchodzimy na dach i dodatkiem z komórki (kluczem) otwieramy skrzynkę obok magnesu.


28. Klikamy na otworzone pudło.


29. Teraz spinaczem kierujemy na pudło i się ono nam popsuło :)


30. Idziemy do HQ.


31. Rozmawiamy z G i naciskamy 1 zdanie. (2x)


32. Idziemy znowu na dach (pokój z magnesem) i wyciągamy z kanału włókna.


33. Idziemy do town pod dyskotekę, klikamy na płaczącego pingwinka i naciskamy 1 zdanie.

34. Idziemy do HQ, klikamy na G i naciskamy 1 zdanie.

35. Dajemy agentowi G białe włókna i naciskamy 1 zdanie.
(brak zdjęcia)

36. Idziemy no boiler room, niestety nie ma prądu więc użyjmy latarki/noktowizoru do szukania pudła z energią.


37. Gdy, znajdziemy pudło z energią ustawiamy tak czerwone kółka żeby się zmniejszyła ilość, załapiecie :) I włącza nam się prąd :)


38. Idziemy do HQ i klikamy pierwsze zdanie do agenta G.


39. Odbieramy pismo i medal klikając "Get letter", "Get medal".


40. Naciskamy "End Mission".


Koniec! Gratuluje przejścia misji trzeciej              BY pinus


Powered by dzs.pl & Hosting & Serwery